Επίδραση TV στις διατροφικές προτιμήσεις των παιδιών μας

Facebooktwitterpinterest

Γνώστές εταιρίες τροφίμων, πλασάρουν ένα τηλεοπτικό σποτ με έναν ήρωα, ο οποίος συνήθως είναι ο έξυπνός-ο ανίκητος, ο όμορφος, ο λαμπερός…
Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ!.
Τα περισσότερα παιδιά λοιπόν ταυτίζονται με αυτόν τον ήρωα. Τον αγαπούν και θέλουν να του μοιάσουν. Ενδιαφέρονται τόσο πολύ για αυτόν, που αν η τηλεόραση έχει το σποτ του ήρωα αυτού, παρατούν τα πάντα (παιχνίδι-εργασία κλπ.), για να τον δουν. Χαζεύουν όταν εμφανίζεται στην μικρή οθόνη και εκείνη την ώρα δεν μπορούμε να πάρουμε κουβέντα από τα χειλάκια τους. Πρέπει να τελειώσει το σποτ για να απαντήσουν στο οτιδήποτε! Είναι σαν να τα βγάζει κανείς από τη πρίζα… Ή καλύτερα, σαν να τα υπνωτίζει κάποιος.
Ξέρουν πως κινείται ο ήρωας και κάνουν ότι κάνει αυτός…Ενώ όταν τελειώνει το σποτ, έχουν ένα χαρούμενο-απλανές βλέμμα!…
Το χειρότερο είναι, όταν το παιδί αυτό πάει για ψώνια με το γονιό του. Χωρίς καν να ξέρει να διαβάζει…αναγνωρίζει το προϊόν που πλασάρει με τόση τσαχπινιά, ο καλός του ήρωας, από μέτρα μακριά… και μπαίνει το τρόφιμο αυτό στο καλάθι του γονιού του….
Αποστολή εξετελέσθη!… Με τον πιο απλό τρόπο!.. μπήκε ο ήρωας στο σπίτι σας!

Και κάτι που χρειάζεται να προσεχθεί: Ανησυχήστε εάν το παιδί σας ζητά με επιμονή και αρνείται να φάει ένα τρόφιμο,,, «εκτός» κι αν είναι το πολυδιαφημισμένο τάδε..… Αυτό που ξέρει και βλέπει στην T.V. Η διαφήμιση έχει πετύχει το στόχο που έβαλε…το δικό σας παιδί..

Facebooktwitterpinterest

Στείλτε τις απορίες σας

Στείλτε τις απορίες σας στο Γιατρό - Συγγραφέα του παραπάνω άρθρου
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.