Αποτελέσματα του εκπαιδευτικού σεμιναρίου για την διαχείριση του καθημερινού πόνου

Facebooktwitterpinterest
    • Αποτελεσματική και ασφαλής διαχείριση του καθημερινού πόνου με ιβουπροφαίνη
    • Σαφές όραμα, κουλτούρα, επιστημονικότητα, γνώση, σύστημα και μέθοδος  εργασίας  για όλους τους ανθρώπους του φαρμακείου οδηγούν σε ευχαριστημένους και πιστούς πελάτες 

Η ασφάλεια και η διαχείριση του καθημερινού πόνου στο φαρμακείο  και οι «συνταγές» επιτυχίας” για την διαχείριση των δύσκολων πελατών ήταν τα βασικά θέματα  του εκπαιδευτικού σεμιναρίου που οργάνωσε ο ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ  με την ευγενική χορηγία της RB, πρόσφατα στην Αθήνα με τη συμμετοχή περισσοτέρων από 160 φαρμακοποιών  του Πειραιά.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, διευκρίνισε ο Καθηγητής & Δ/ντής του Εργαστηρίου Κλινικής Φαρμακολογίας  ΑΠΘ κος Δημ. Κούβελας,  τρία είναι τα απαραίτητα αναλγητικά για την αντιμετώπιση του καθημερινού πόνου: η ασπιρίνη, η ιβουπροφαίνη και η παρακεταμόλη, με την ιβουπροφαίνη να υπερέχει των άλλων δυο αναλγητικών.

Συγκεκριμένα  ανασκόπηση  15 διπλών τυφλών τυχαιοποιημένων  κλινικών ερευνών στις οποίες έγινε σύγκριση ημερήσιας δόσης ιβουπροφαίνης 200-400 mg, παρακεταμόλης  650-1000 mg και placebo, έδειξε  ότι η ιβουπροφαίνη είχε τις ίδιες ανεπιθύμητες δράσεις  με το placebo1. Όμοιος σχεδόν ήταν και ο αριθμός των ανεπιθύμητων δράσεων σύμφωνα με επόμενη ανασκόπηση 8 διπλών τυφλών τυχαιοποιημένων κλινικών ερευνών, ανάμεσα και στην ημερήσια δόση ιβουπροφαίνης 800-1200mg και placebo2.

Μελέτες όμως  έχουν δείξει  ότι παρόλο που η ιβουπροφαίνη χρησιμοποιείται σε δόσεις των 600 mg για οξύ άλγος, το μέγιστο αναλγητικό αποτέλεσμα επιτυγχάνεται στα 400 mg/dose3. Στην αγορά το σκεύασμα της ιβουπροφαίνης  των 400 mg και των 200mg είναι με το Brand Nurofen.

Ο κος Νικόλαος Τράντος, Ψυχολόγος M.Sc  –  Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινων Πόρων, επεσήμανε τα «motos» της επιτυχίας για τη διαχείριση πελατών τα οποία είναι:

  • Οι καλοί επαγγελματίες κάνουν τον πελάτη να σκέφτεται… ενώ οι εξαιρετικοί, τον κάνουν να νιώθει…
  • Δεν πρέπει να θέλεις καλούς πελάτες εξαιτίας ένος λόγου…   Πρέπει να έρχονται, ….χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένος λόγος !
  • Μη ψάχνετε να γίνει η ομάδα σας απλά´´ μία μάρκα´´… Κάνετε η ομάδα σας, να γίνει, ένα ´´Κίνημα λατρείας´´…

Στη συνέχεια, ο ομιλητής  τόνισε ότι ο Έλληνας είναι «δύσκολος» πελάτης  και παρουσίασε παραδείγματα  για το σωστό τρόπο επικοινωνίας μαζί του.  Ανέφερε τέλος ότι το φαρμακείο πρέπει να έχει ασθενοκεντρική  προσέγγιση και να εστιάσει στον ίδιο τον καταναλωτή και στις ανάγκες του.

Βιβλιογραφία:

  1. Furey SA, al. Nonprescription ibuprofen: side effect profile Pharmacotherapy. 1992;12(5):403-7
  2. Kellstein DE, et.al. .The safety profile of nonprescription ibuprofen in multiple-dose use: a meta-analysis J Clin Pharmacol. 39(5):520-32.
  3. Laska EM, Sunshine A, Marrero I, Olson N, Siegel C, McCormick N. The correlation between blood levels of ibuprofen and clinical analgesic response. Clin Pharmacol Ther. 1986;40:1

Σχετικά με τον ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ

Ο ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ είναι μια από τις  3 μεγαλύτερες χονδρεμπορικές συνεταιριστικές φαρμακευτικές επιχειρήσεις  στην Ελλάδα. Περιλαμβάνεται στη λίστα με τις 50 μεγαλύτερες ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις όλων των κλάδων. Μέσα από μια αδιάλειπτη παρουσία και δραστηριότητα 40 ετών, ο ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ σήμερα διανέμει όλο το εύρος των φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών σκευασμάτων και γενικά όλων των προϊόντων που διακινούνται στα φαρμακεία. Ταυτόχρονα  παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, έτσι ώστε να συμβάλει τα μέγιστα στις προσδοκίες των μελών-φαρμακοποιών, ισχυροποιώντας το φαρμακείο και υποστηρίζοντάς το να μετασχηματίσει το μοντέλο λειτουργίας του, ώστε να ανταποκριθεί στις ανάγκες και απαιτήσεις για την υγεία των πολιτών των επόμενων ετών.

Σχετικά με την RB

H RB είναι παγκόσμιος ηγέτης  στον τομέα της παραγωγής και της εμπορίας  προϊόντων οικιακού καθαρισμού, υγείας και προσωπικής υγιεινής, με γραφεία σε περισσότερες από 90 χώρες σε όλο τον κόσμο . Όλα τα “Powerbrands” της εταιρείας  καταλαμβάνουν την 1η ή την 2η θέση  σε κατηγορίες υψηλής ανάπτυξης  και βρίσκονται σε εκατομμύρια σπίτια καταναλωτών σε περισσότερες από 200 χώρες. Μερικά πολύ γνωστά Powerbrands είναι: Gaviscon, Strepsils Nurofen, Dettol, Veet, Durex, Scholl. URL: www.rb.com

Facebooktwitterpinterest

Στείλτε τις απορίες σας

Στείλτε τις απορίες σας στο Γιατρό - Συγγραφέα του παραπάνω άρθρου
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.